Om uppdraget
Lernberger Stafsing är ett svenskt skönhetsvarumärke inom hår- och hudvård, grundat av stylistduon Patrik Lernberger och Mattias Stafsing. Med en tydlig vision om att varje människa har en inre skönhet som är redo att uttryckas kombinerar de vetenskap, naturliga ingredienser och svensk designtradition. Resultatet är produkter som förenar kvalitet, hållbarhet och välmående där hälsosamt hår och hud går hand i hand med en medveten livsstil.
Som ett etablerat varumärke med en lojal kundbas fortsätter Lernberger Stafsing att växa både digitalt och i butik. För att accelerera den utvecklingen och ta sin digitala närvaro och e-handel till nästa nivå har de valt Frankly Media som partner.
Uppdrag och strategi
Tillsammans bygger vi en helhetslösning där paid social, SEO och webbutveckling samverkar för att driva försäljning, öka varumärkeskännedom och skapa en inspirerande digital upplevelse i linje med Lernberger Stafsings estetik och värden.
Genom datadriven analys, kreativ kommunikation och smart målgruppsstyrning skapar vi kampanjer som både konverterar och stärker varumärkesrelationen. Den nya webbshoppen blir navet i varumärkets digitala ekosystem, en plats som inspirerar, utbildar och vägleder kunder hela vägen till köp.
Vi ser fram emot att fortsätta resan tillsammans och ta Lernberger Stafsing ännu längre mot ökad synlighet, tillväxt och fler vackra kunder.




