Välkommen till teamet Oliver!

av

5 februari, 2021
Välkommen till teamet Oliver!

Välkommen till teamet Oliver!

Vi på Frankly Media välkomnar vår nya medarbetare Oliver! 

Oliver har börjat hos oss som Digital Specialist och kommer att arbeta med SEO, SEM och sociala medier. Läs mer och lär känna Oliver bättre här nedan.

 

Berätta lite om dig själv. Vad har du gjort tidigare?

Mitt namn är Oliver Cohen, 29 år gammal och uppvuxen i Göteborg. Har tidigare studerat på IHM Business School där jag läst Business Management med inriktning mot projektledning och digital marknadsföring & säljanalys. Till mina tidigare arbeten kopplat till det digitala har jag varit verksam på två digitala byråer som SEM specialist med störst fokus mot det organiska (SEO).   

 

Hur hittade du Frankly Media?

Jag ansökte till Frankly Media genom LinkedIn där jag såg att det fanns ett tjänst ute som digital specialist. Tyckte detta kändes oerhört spännande då jag länge har velat bredda mina kunskaper inom det digitala och företaget i sig hade en spännande kundportfölj inom flera varierande branscher. 

 

Vad gör du helst utanför jobbet, vilka är dina intressen?

Min fritid ser väl ut som för de flesta människor, jag gillar att umgås med mina vänner & familj, träna, resa och givetvis äta & dricka gott.

 

Vad ser du mest fram emot att jobba med på Frankly Media?

Ser mest fram emot att få fortsätta utvecklas och bli ännu vassare inom alla digitala områden (SEO, SEM och sociala medier) som hör till rollen som digital specialist på Frankly Media. Givetvis även också att få djupare och bättre insikter kring våra kunders branscher och hur vi kan förbättra deras digitala närvaro.  

Annat läsvärt…

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Ni har förhoppningsvis vid det här laget hört talas om Googles och Yahoos nya krav på e-postavsändare. Om inte så kommer vi att gå igenom vad de är och hur de kan påverka er. Med dessa nya krav riskerar man att e-postutskick hamnar i skräpkorgen om de nya reglerna inte implementeras vilket gör att du kan gå miste om miljontals användare som inte nås av era mejl.