Frankly News v.43

av

25 oktober, 2022
Frankly News v.43

Frankly News V.43

Hard work pays off! Vi kan stolt meddela att Frankly Media blivit utnämnd till DI Gasell 2022

Vår digitala byrå fortsätter att växa både i omsättning och personal, i och med vår goda tillväxt har detta resulterat i att vi uppfyller samtliga kriterier som krävs för att bli utsedd till ett Gasellföretag år 2022.

 

Vad är DI Gasell?

 

Varje år utser Dagens Industri Sveriges mest framgångsrika företag i 21 län. Undersökningen bygger på företagets fyra senaste årsredovisningar där mindre än 1% av Sveriges aktiebolag uppfyller kraven för att få kallas Gasellföretag. Syftet med DI Gasell är att stödja och uppmuntra svensk näringsliv och företagare som vågar satsa för att växa, och detta är något som genomförts sedan år 2000.

 

Ett gasellföretag måste inneha följande kriterier:

 

1. Nettoomsättning som överstiger 10 milj kronor.
2. Minst 10 anställda, enligt den senaste årsredovisningen.
3. Minst fördubblat sin omsättning, om man jämför det första och det senaste räkenskapsåret i den fyraåriga underssökningsperioden.
4. Ett positivt samlat rörelseresultat för de fyra senaste räkenskapsåren.

 

Letar ni efter en digitalbyrå som kan ta er verksamhet till nästa nivå? Kontakta oss så berättar vi mer!

 

Frankly Medias Kunskapsbank

Är du sugen på lite längre läsning? I vår Kunskapsbank samlar vi mängder av intressanta artiklar kring SEO, SEM, SOME och Webbutveckling. Vi blandar högt och lågt med allt från ämnen för dig som vill lära dig grunderna inom digital marknadsföring till mer avancerade artiklar. 

 

Senast gjorde vi en djupdykning inom ämnet User Generated Content (även kallat UGC) – innehåll som skapas av användare för företag att använda i sina olika kanaler. Låter det spännande? Läs hela inlägget här!

Du har väl inte missat

Annat läsvärt…

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Ni har förhoppningsvis vid det här laget hört talas om Googles och Yahoos nya krav på e-postavsändare. Om inte så kommer vi att gå igenom vad de är och hur de kan påverka er. Med dessa nya krav riskerar man att e-postutskick hamnar i skräpkorgen om de nya reglerna inte implementeras vilket gör att du kan gå miste om miljontals användare som inte nås av era mejl.