Säg hej till vår nya stjärna inom digital marknadsföring!

av

11 mars, 2020
Säg hej till vår nya stjärna inom digital marknadsföring!

Vem är Hedda?

Jag är snart 26 år gammal och bor i Göteborg. Jag har tidigare jobbat i butik, både på ICA och på Media Markt som säljare inom telefoni och TV. De senaste åren har jag jobbat på en skola som fritidspedagog.
För två år sedan bestämde jag mig för att börja studera till Digital Marknadsförare. Under min utbildning hade jag två praktikperioder där jag var på NA-KD och Bubbleroom. Idag är jag väldigt glad att jag har hamnat på just Frankly Media då jag får lära mig otroligt mycket av mina grymma kollegor som ger mig stora möjligheter att få utvecklas som Digital Marknadsförare!

 

 

Hur hittade du till Frankly Media?

Jag hittade till Frankly Media genom LinkedIn. Jag kom över ett blogginlägg de hade delat om Digital marknadsföring och såg att de sökte en Digital specialist. Det är ett grymt företag så jag skickade in en ansökan och här är jag!

 

 

Berätta vad du helst gör utanför jobbet. Har du några särskilda intressen?

Utanför jobbet så gillar jag att träna och träffa vänner. Jag gillar att kolla på sport, främst hockey och att testa nya restauranger. Åker även gärna på resor när tillfälle ges. Drömresemålet är att bada med grisar i Bahamas men har ännu inte fått chansen. Jag har även en stor kärlek till hundar och har en egen hund som också får följa med här på kontoret!

 

 

Om du inte hade jobbat med Digital marknadsföring, vad skulle du göra då?

Då hade jag nog velat jobba med produktutveckling eller som Creative director inom skönhet!

 

Vi på Frankly Media hoppas att Hedda kommer trivas som fisken i vattnet hos oss!

 

Annat läsvärt…

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Ni har förhoppningsvis vid det här laget hört talas om Googles och Yahoos nya krav på e-postavsändare. Om inte så kommer vi att gå igenom vad de är och hur de kan påverka er. Med dessa nya krav riskerar man att e-postutskick hamnar i skräpkorgen om de nya reglerna inte implementeras vilket gör att du kan gå miste om miljontals användare som inte nås av era mejl.