Välkommen Jennifer till Frankly Media!

av

30 juni, 2022
Välkommen Jennifer till Frankly Media!

Vi på Frankly Media är glada att kunna presentera vår nya kollega Jennifer Larsson! Jennifer kommer att arbeta på kontoret i Göteborg som Digital Specialist och vi hoppas att hon ska trivas bra hos oss.

Berätta hur hittade du till Frankly Media?

Jag hittade till Frankly Media genom en Linkedin-annons och fastnade direkt för både rollen och företaget. Efter att ha skummat igenom hemsidan ytterligare var jag inte sen på att skicka in mitt intresse.

Vad har du gjort tidigare?

De senaste fem åren har jag studerat och äntligen har jag tagit min masterexamen i marknadsföring och konsumtion på Göteborgs universitet. Vid sidan av studierna har jag arbetat i diverse olika branscher där kundkontakt har varit i stort fokus, vilket jag trivs väldigt bra med. På min senaste arbetsplats fick jag även arbeta mer inom marknadsföring.

Vad ser du fram emot att jobba med i din nya roll på Frankly Media?

Jag ser fram emot att sätta mina teoretiska kunskaper på prov och lära mig ännu mer inom digital marknadsföring. Jag ser även fram emot att bidra med mina tidigare erfarenheter och fortsätta vara med och utveckla Frankly Media ytterligare.

Vilka är dina intressen utanför jobbet?

Mina intressen utanför jobbet är att gymma, umgås med vänner och spendera mycket tid med min lilla hundbebis Ture.

Om du skulle vara ett djur, vilket djur skulle det vara och varför?

Om jag skulle vara ett djur så skulle jag lätt vara en liten hund, gå långa promenader, ha människor runt omkring mig och äta mängder med godis.

Annat läsvärt…

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Guide till Google och Yahoos nya krav för e-postavsändare

Ni har förhoppningsvis vid det här laget hört talas om Googles och Yahoos nya krav på e-postavsändare. Om inte så kommer vi att gå igenom vad de är och hur de kan påverka er. Med dessa nya krav riskerar man att e-postutskick hamnar i skräpkorgen om de nya reglerna inte implementeras vilket gör att du kan gå miste om miljontals användare som inte nås av era mejl.